BROSMIND

INTRO
Brominds er et lille spansk reklamebureau kørt af to brødre. De laver hovedsageligt reklame illustration, men har også fokus på deres personlige illustrations projekter og kunst.

BACKGROUND
De to brødre er cirka lige gamle og er vokset op sammen, de har leget med det samme legetøj og set de samme film. De mener derfor at de tænker ret ens, og derigennem har udviklet den samme illustrationsstil, hvilket gør dem til perfekte samarbejdspartnere.

Deres ambition er at lave kommercielt arbejde de næste ti år, hvorefter de vil have råd til at arbejde udelukkende med ting de synes der er sjovt.

De har en positiv indstilling til alt hvad de arbejder med og er overbevist om alting skal nok gå, hvilket hænger godt sammen med at humor er en vigtig del af deres hverdag og process.

 

 

WORK
De har en farverig, vild og en smule naiv, børnebogs stil, ofte med komplekse kompositioner og høj detaljegrad, i stil med f.eks. Find Holger tegninger. De har flere store kunder i mappen bl.a. Nike, Gillette, Microsoft, Volkswagen m.f.

Og apropos OFFF var de i år med til at lave titelsekvensen for festivalen. De præsenterede filmen under festivalen, ved at holde den pakkede konferencesal hen med en times konstant fjoget-grinende snak på spansk-engelsk, hvor de delte masker og tegneserie ud de havde lavet. Nogen var underholdt – mange var ikke.

 

 

Men check dem ud på – deres illustrationer er for vilde.
I kan se mere på brosmind.com

 

PRESENTATION

https://dl.dropbox.com/u/329031/presentation.pdf

END

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *